Aug 12, 2015

She's a Dancer


everywhere she goes
she hears music


~
*

13 comments:

  1. Wonderful!! Most beautiful!!

    ReplyDelete
  2. she's a pretty dancer, I like how her expression looked- a subtle bemusement perhaps?

    hope you have a lovely day.

    ReplyDelete
  3. What FUN! I love the animal tracks and that wee little drummer! She makes me feel like dancing too. :)

    ReplyDelete
  4. Aw such a delightful illustration! Love her happy spirit! <3

    ReplyDelete
  5. Really beautiful! Hugs, Valerie

    ReplyDelete
  6. What a joyful painting!x

    ReplyDelete
  7. Your paintings come with so many stories. I love the little people playing music, the drummer and the two playing at the top, the green stone dance ...........

    ReplyDelete
  8. Thank goodness, she still has her foot up :)
    Imagine she would step onto one of the
    little ones! :))

    Have a beautiful day!
    Möwe

    ReplyDelete
  9. Bonjour chère Tammie,

    En cette période estivale, les danses et les festivals foisonnent partout et je suis heureuse en entrouvrant la porte de votre univers de découvrir cette adorable jeune fille dansant au rythme des instruments de ces elfes troubadours. J'adore ! Bravo l'artiste.

    Gros bisous et à très bientôt, je ne serai pas très régulière jusqu'en septembre mais promis je ferai au mieux pour venir vous faire un petit coucou !

    ReplyDelete
  10. Bonjour chère Tammie,

    En cette période estivale, les danses et les festivals foisonnent partout et je suis heureuse en entrouvrant la porte de votre univers de découvrir cette adorable jeune fille dansant au rythme des instruments de ces elfes troubadours. J'adore ! Bravo l'artiste.

    Gros bisous et à très bientôt, je ne serai pas très régulière jusqu'en septembre mais promis je ferai au mieux pour venir vous faire un petit coucou !

    ReplyDelete
  11. I love how you always accompany your girls/guys with these little figures dancing around like little elves. So cute and fairytale-like ...

    ReplyDelete

Lovely of you to drop by! I love hearing from you~